1
رئيس پليس راهور استان ایلام:

تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در ایلام

  • کد خبر : 23581
  • 22 مهر 1402 - 9:40
تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  ایلام با بیان اینکه  برهم زدن آسایش مردم خط قرمز پلیس است گفت : پلیس راهور استان ایلام در مسیر ارتقاء و افزایش آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم برابر قانون رفتار می کند.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “علی احمد شاوردی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام با بیان اینکه برخورد با خودرو های پلاک مخدوش در سطح استان به صورت مستمر ادامه دارد افزود :با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می شود ، پلیس راهور  بدون اغماض با متخلفان  را در دستور کار خود قرار داده است .

وی بابیان اینکه تغییر وضعیت،آلودگی صوتی موجب سلب آسایش مردم می شود ادامه داد :شناسائی،اعمال قانون و توقیف خودروهای فاقد پلاک و دارای تغییر وضعیت،آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و حتی اگر خودرو در لحظه توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان ایلام  تصریح کرد:مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم  است و  و پس از اعمال قانون توسط عوامل  گشت راهنمائی ورانندگی ، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد:مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ و یا ۱۲۰ پلیس راهور،آدرس محل و شماره نقلیه را اطلاع دهند تا برخورد قاطع پلیس با فرد متخلف صورت گیرد.
انتهای پیام/علی محمدمرادی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.