1
امام جمعه ایلام؛

سکوت در برابر جنایت‌های آشکار رژیم غاصب اسرائیل جایز نیست

  • کد خبر : 23570
  • 21 مهر 1402 - 20:58
سکوت در برابر جنایت‌های آشکار رژیم غاصب اسرائیل جایز نیست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رژیم غاصب اسرائیل با بهره گیری از قدرت رسانه‌ای خود جای جلاد و مظلوم را عوض کرده است تا جامعه جهانی نسبت به جنایات این رژیم در حق مردم فلسطین سکوت کنند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام و المسلمین اله نورکریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: آمریکا و رسانه‌های غربی در حالی روی جنایات خیالی و واقع نشده حماس در حق رژیم غاصب مانور گسترده خبری می‌دهند که فلسطین در سایه سکوت جامعه بین المللی در زیر آماج حملات این رژیم قرار گرفته است.
وی افزود: پیروزی مجاهدان فلسطین و انجام عملیات طوفان الاقصی موجب خوشحالی جهان اسلام و تمام ملت‌های آزاده جهان شد.
وی با بیان اینکه مردم فلسطین از ۷۰ سال گذشته تاکنون مورد ظلم قرار گرفته اند، بیان کرد: مسجد الاقصی در سرزمین‌های اشغالی با اینکه مورد احترام تمام ادیان الهی است، اما همواره از طرف رژیم سفاک اسرائیل مورد بی حرمتی قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس، خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می‌داند و در قبال مردم فلسطین هیچگاه حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و همواره با تمسک به مظلوم نمایی و استفاده از ظرفیت‌های قدرتمند رسانه‌ای حمله و جنایات خود به فلسطین را با مظلوم نمایی توجیه می‌کنند.
وی با بیان اینکه دست رژیم غاصب اسرائیل به خون هزاران کودک فلسطینی آغشته است، مطرح کرد: رژیم اشغالگر قدس در صدد درگیر کردن ایران در اغتشاشات و ناآرامی‌ها بود، اما خداوند مکر آن‌ها را به خود آن‌ها بازگرداند و اسرائیل طی ماه‌های اخیر دچار اغتشاشات، مهاجرت گسترده، درگیری‌های داخلی و اختلافات عدیده بین هیات حاکمه شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: مجاهدان فلسطینی با اجرای عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی پاسخ سهمگینی به جنایات اسرائیل دادند و این عملیات راهبرد فلسطین را از تدافعی به تهاجم تبدیل کرد و ابهت رژیم اشغالگر قدس را در سطح جهان درهم شکست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: شکست و نفوذ پذیری رژیم غاصب اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی برای همگان مشخص شد و کشور‌های مسلمانی که دل به قدرت پوشالی این رژیم جنایتکار بسته بودند و حتی برخی کشور‌های مسلمان که در صدد بودند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند تا پایگاه و ستون امنی برای دفاع از خود داشته باشند، با عملیات طوفان الاقصی متوجه بی نتیجه بودن ارتباط با این رژیم جنایتکار شدند و فهمیدند که نزدیک شدن به این رژیم برای آن‌ها خطرناک است و مصلحت آنان در این است که از آن فاصله بگیرند.
وی بیان کرد: حمایت علنی و چراغ سبز آمریکا و کشور‌های غربی از جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی باعث شد که این رژیم با استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری اقدام به بمباران مردم بی دفاع باریکه غزه، قطع آب و برق، تخریب زیرساخت‌ها و بمباران بیمارستان‌ها می‌کند.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، جلوه‌ای از قدرت الهی به نمایش گذاشته شد، اظهار کرد: قطع آب، برق، سوخت، غذا، داور و بمباران بیمارستان ها، مدارس و خانه‌های غیرنظامیان در غزه، جنایت جنگی و نسل کشی و اقدام علیه بشریت است.
وی با بیان اینکه مسلمانان و آزادیخواهان جهان نباید در برابر این نسل کشی سکوت کنند و عکس العمل مناسب انجام دهند، گفت: این ظلم‌ها مردم مظلوم فلسطین را به سکوت وا نخواهد داشت، وظیفه اسلامی و انسانی ما اقتضاء می‌کند که امت اسلامی جبهه واحدی علیه کفر تشکیل داده و از مظلومان فلسطین حمایت کنند.
امام جمعه ایلام با ابراز همدری با مردم مسلمان افغانستان در پی وقوع زلزله در این کشور، مطرح کرد: مردم این کشور، سال‌های سال درگیر جنگ، فقر و محرومیت بوده اند و بسیاری از مردم این کشور جانشان و مالشان را هم در جنگ و هم در زلزله اخیر از دست داده اند و نیازمند کمک‌های مردم مسلمان جهان هستند
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.