4
اختصاصی؛

بدرقه پدرانه فرزند شهید”حسن سهیلی “از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان ایلام +گزارش تصویری

  • کد خبر : 23279
  • 03 مهر 1402 - 12:26
بدرقه پدرانه فرزند شهید”حسن سهیلی “از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان ایلام +گزارش تصویری
همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي جدید و بازگشایی مدارس "امیر حسین سهیلی" فرزند شهید"حسن سهیلی"با همراهی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی سال تحصیلی را آغاز کرد.

به گزارش حادثه ایلام;صبح امروز همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل همرزم شهید خود”حسن سهیلی” پسر این شهید عزیز را از درب منزل تا دبستان ستارگان زاگرس همراهی کرد.

سردار”جمال سلمانی”در دیدار با هم کلاسی ها و معلمان فرزند این شهید گرانقدر با اشاره به اینکه شهداء مایه افتخار و بزرگی ملت اند،گفت: امید است به برکت خون شهداء شما فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این مملکت هستید بتوانید پرچم ایران اسلامی را در میادین علمی،ورزشی و جهانی به اهتزار درآورید.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تلاقی آن با آغاز سال تحصیلی،این اتفاق را مبارک دانست و تصریح کرد: به راستی که شهداء با خون خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه امروز به همراه جمعی از همکاران به نیابت از همکار و همرزم شهیدمان سروان “حسن سهیلی” افتخار این را داشتیم تا یادگار و فرزند این شهید را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم ،اظهار کرد: این اقدام شاید کوچکترین کاری بود که توانستیم در حق “امیر حسین”، فرزند گرانقدر این شهید انجام دهیم.

گفتنی است:سردار “جمال سلمانی”فرمانده انتظامی استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون نیروی انسانی به نیابت از سروان شهید “حسن سهیلی “از شهدای فراجا ،با حضور در درب منزل وی، امیرحسین را تا مدرسه بدرقه و طی مراسمی به وی و سایر همکلاسی ها و معلمان اش هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد.

به گزاش حادثه ایلام:شهید«حسن سهیلی» متولد ۱۳۶۵، فرمانده پاسگاه دوچشمه واقع در شهرستان مهران که در ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۶ در حین مأموریت مورد اصابت گلوله اشرار مسلح قرار گرفته و به شهادت رسید.


انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.