2
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام::

۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

  • کد خبر : 22752
  • 20 شهریور 1402 - 12:00
۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در ۲ سال گذشته، ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شده است.

به گزارش حادثه ایلام;حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار کرد: در طول ۲ سال گذشته اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.
وی گفت: در ۲ سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به چهار هزار و ۳۲۴ نفر پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان ایلام، افزود: همچنین طی این ۲ سال، مبلغ ۶۴۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: ۲۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، تحویل پنج هزار و ۱۹۰ تن سیمان و ۷۲۲ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: ۷۵ میلیارد ریال طی این مدت نیز به صورت کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی پرداخت شده است.
وی از پرداخت مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای تکمیل واحد‌های نیمه کاره روستاییان در استان ایلام خبر داد و گفت: طی ۲ سال جاری ، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان ایلام به صورت رایگان بیمه شده اند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.