3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

‍  ۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است

  • کد خبر : 22696
  • 15 شهریور 1402 - 19:29
‍  ۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای ایلام گفت: عمده تردد زوار از مرز بین المللی مهران بازگشت به کشور است.

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تامین ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی زوار افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر و‌ خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: هم اکنون هزار دستگاه اتوبوس در داخل پایانه برکت مهران دپو شده است و به همین تعداد اتوبوس در حال برگشت به پایانه هستند.

چشمه خاور بیان کرد: هیچ گونه مشکل خاصی جهت جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد و تا عوامل مجموعه راهداری تا بازگشت آخرین زوار آماده خدمت رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح جاده های استان ایلام و مرز مهران گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار محوطه پایانه برکت اسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: در پایانه شهید سلیمانی و برکت نیز ۳۶ هزار متر مربع سایبان، ۱۴ هزار متر مه پاشی و‌جت فن نصب شده است.

چشمه خاور از انجام ۲۰۰ کیلومتر اسفالت، سه هزار کیلومتر خط کشی، ۱۶۰کیلومتر شانه سازی، ۶۰ هزار عدد تابلو و علایم و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.