0
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

میزان تردد زائران در پایانه مرزی مهران از مرز ۲ میلیون نفر گذشت

  • کد خبر : 22626
  • 11 شهریور 1402 - 18:44
میزان تردد زائران در پایانه مرزی مهران از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران مهیا شده است، گفت: از آغاز راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تا این لحظه  میزان تردد زائران در پایانه مرزی مهران از مرز2 میلیون نفر گذشت.

به گزارش حادثه ایلام;سردار” جمال سلمانی” در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: پلیس با تمام توان آماده ارائه خدمات به زائران در مرز مهران است و زائرانی که پیش از این خود را به عتبات عالیات رسانده اند در حال بازگشت به کشور هستند و در حال حاضر موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از عاشقان اباعبدالحسین(ع) مرز مهران را برای راهپیمایی اربعین انتخاب کردند،اضافه کرد: به حول قوه الهی تاکنون هیچگونه مشکلی در راستای تأمین امنیت و ارائه خدمات به زائران ایجاد نشده است.

سردار سلمانی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به راحتی صورت می گیرد ، تصریح کرد: از اول صفر تا تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر از مرز تردد داشته اند.
وی ادامه داد: از اول صفر تا این لحظه بیش از ۱ میلیون ۴۰۰ هزار نفر خروج و۶۰۰ هزار نفر به کشور ورود کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با توصیه به زائران از آنان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی خود را به مرز برسانند و از عجله و شتاب حین رانندگی پرهیز کنند و سفر خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.