4
سردار"جمال سلمانی" خبر داد:

آغاز بکار ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران

  • کد خبر : 22628
  • 11 شهریور 1402 - 18:48
آغاز بکار ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل فراجا، ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران آغاز بکار کرده و آماده خدمت رسانی به زائران حسینی می باشد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار”جمال سلمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل فراجا مبنی بر راه اندازی ستاد گمشدگان در پایانه های مرزی، این ستاد از صبح امروز در پایانه مرزی مهران آغاز بکار کرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور گسترده هموطنان برای شرکت در پیاده روی اربعین و همچنین بازگشت زائران از کشور عراق و ازدحام جمعیت ستاد گمشدگان آماده ارائه خدمات به  هموطنان می باشد.

سردار سلمانی با بیان اینکه برای ستاد گمشدگان نیروهای مجرب در نظر گرفته شده است و تا پایان مأموریت اربعین خدمات ارائه خواهند داد، عنوان داشت: هموطنانی که به هر دلیلی از خانواده و یا کاروان های زیارتی، فاصله گرفتن یا گم شدن می توانند با مراجعه به ستاد گمشدگان که در پایانه مرزی مهران مستقر است مراجعه و از خدمات فراجا در این خصوص بهره مند شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قبولی زیارت برای تمامی عاشقان ابا عبدالحسین (ع) از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و همراهان به توصیه های پلیس توجه کنند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.