4
رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور:

۷۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار به پایانه مهران را انجام می‌دهند

  • کد خبر : 22468
  • 18 مرداد 1402 - 23:08
۷۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار به پایانه مهران را انجام می‌دهند
رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور گفت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار از پارکینگ اربعین به پایانه مرزی مهران را انجام می‌دهند.

به گزارش حادثه ایلام;مرتضی ضامنی، رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور امشب در نشست ستاد اربعین‌حسینی استان ایلام، با بیان اینکه امسال در هشت مرز در خدمت زوار اربعین حسینی هستیم، گفت: مهمترین مرز در راستای تردد زوار، مرز مهران است که پیش بینی می‌شود ۶۰ درصد زائران از این مرز تردد می‌کنند.

ضامنی افزود: امسال نیز توفیق خدمتگزاری هم در ایران و هم در عراق را خواهیم داشت و با توافق صورت گرفته به‌عنوان ناوگان پشتیبان، تعداد ۴۳۵ دستگاه اتوبوس درون‌شهری به آن سوی مرز منتقل خواهند شد و محور خدمات‌دهی، جابه‌جایی زوار از پایانه‌ی زرباطیه تا کوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این میزان اتوبوس درون شهر، با هماهنگی‌های انجام شده در صورت نیاز ۲۰۰ دستگاه ون نیز به این تعداد اتوبوس ملحق و اضافه خواهند شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در امور مدیریت حمل و نقل مرزی اربعین، یادآور شد: به منظور جابه‌جایی زوار از پارکینگ اربعین (قبل از شهر مهران) تا میدان اربعین (منتهی به ورودی پایانه‌ی مرزی)، ۳۲ سازمان حضور فعال دارند که با ۷۰۰ دستگاه اتوبوس، کار جابه‌جایی زوار را انجام خواهند داد و از ۲۵ مردادماه به مرور در استان ایلام مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت جابه‌جایی زائر تا ۳۷۰ هزار نفر در سه شیفت وجود دارد که با هماهنگی کامل این کار انجام می‌شود و خدمات‌دهی به زوار از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.