2
فرماندار مهران:

تمهیدات لازم برای پارک ۱۸۰ هزار خودرو در شهر مهران فراهم شده است

  • کد خبر : 22438
  • 16 مرداد 1402 - 22:15
تمهیدات لازم برای پارک ۱۸۰ هزار خودرو در شهر مهران فراهم شده است
فرماندار مهران گفت: تمهیدات لازم برای پارک ۱۸۰ هزار خودرو با احتساب پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در شهر مهران فراهم شده است.

به گزارش حادثه ایلام;علی عباس شفیعی، فرماندار مهران با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده امسال شاهد افزایش میزان پارک خودرو‌های زوار اربعین حسینی در پارکینگ بزرگ اربعین مهران خواهیم بود، گفت: امسال ۲۵ هکتار دیگر به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین با عنوان پارکینگ اربعین شماره ۲ برای پارک خودرو‌های زوار اضافه شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ هزار خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین مهران پارک شده بود.

فرماندار مهران یادآور شد: بر این اساس پارک ۲۰ هزار خودرو در سال جاری به ظرفیت پارکینگ اربعین اضافه شده است، تصریح کرد: علاوه بر افزایش پارک خودرو در این پارکینگ، دیگر ظرفیت‌های این آن، در حوزه‌های بهداشتی و خدماتی نیز افزوده است.

شفیعی یادآور شد: در پارکینک اربعین شماره یک ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ مترمربع و در پارکینگ شمار ۲ نیز ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه به مساحت ۴۲۰ متر مربع و همچنین ۲۴ برج نوری در حال احداث است.

وی نصب دوربین مداربسته، ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ، محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین را از دیگر اقداماتی برشمرده که برای پارک خودرو‌های زوار اربعین حسینی انجام شده است.

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که پارکینگ‌های شماره یک و ۲ اربعین در مهران ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو را داشته باشند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.