4
امام جمعه ایلام:

نخبگان و فعالان سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند

  • کد خبر : 22391
  • 13 مرداد 1402 - 22:23
نخبگان و فعالان سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، سیاسی و پاکدست و معتقد به جمهوری اسلامی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند و با سلایق مختلف سیاسی در این انتخابات حضور پیدا کنند .

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، سیاسی و پاکدست و معتقد به جمهوری اسلامی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند و با سلایق مختلف سیاسی در این انتخابات حضور پیدا کنند که نامزد‌های انتخاباتی، نقش مهمی در حضور با شور شوق مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به استان هستیم، گفت: این سفر فرصتی برای جبران محرومیت‌های استان ایلام از بعد اقتصادی و زمینه سازی برای اشتغال تحصیل کرده‌های بیکار است.

وی مطرح کرد: از اساتید، نخبگان و فرهیختگان و آن‌هایی که طرحی برای توسعه استان دارند، استدعا داریم پیشنهاد‌های خود را در اختیار دولت قرار داده که برای محرومیت زدایی و پیشرفت استان گامی برداشته شود.

وی اظهار کرد: مردم ما سابقه درخشانی دارند، در انتخابات ریاست جمهوری ۶۳ درصد مردم استان ایلام مشارکت داشته اند و سومین استان کشور بوده است، مردمی مهمانواز که افتخار مهمانوازی زوار اربعین حسینی را دارند و انتظار می‌رود که مردم ما استقبال پرشوری از ریاست جمهوری داشته باشند و این استقبال تایید حاکمیت و تامین کننده امنیت و مشت محکمی بر دهن یاوه گویان ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) و دلدادگی به آن حضرت امسال در زیباترین جلوه‌ها به نمایش گذاشته شد، افزود: حضور کودکان و نوجوانان، خواهران و برادران در هیات چشم گیر بود، نقش امام حسین (ع) در آزادی بخشی به مظلومان و مستضعفان جهان، روز به روز پرنگ‌تر و شناخت امام حسین (ع) برای سایر مذاهب بیشتر می‌شود.

وی گفت: عظمت عزادارای حسینی و مجالس به گونه‌ای بود که ضد انقلاب نتواست چنین عرض اندامی داشته باشد، بانوان محجبه ما با جمعیت میلیونی در عزاداری امام حسین (ع) نشان دادند که اکثر جمعیت زنان ما آنانی هستند که دلبسته به مذهب و سید و سالار شهیدان هستند، غیرت دینی و دامنی پاک دارند و تعداد معدودی که دنبال عفت زدایی هستند جایگاهی در جامعه ندارند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.