2
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام خبر داد

ورود موج گرما به استان ایلام

  • کد خبر : 22293
  • 10 مرداد 1402 - 19:56
ورود موج گرما به استان ایلام
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از ورود موج گرما به استان ایلام خبر داد و گفت: آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده است.

به گزارش حادثه ایلام;مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از ورود موج گرما و شیب فشاری به استان خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان به منظور آمادگی، پیشگیری و مقابله با نفوذ این سامانه در سطح استان دستگاه‌های عضو ستاد در آمادگی کامل قرار گرفته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: در پی اعلام هواشناسی استان و احتمال افزایش قابل توجه دمای در شهرستان‌های استان به ویژه مناطق گرمسیری مهران و دهلران خوشبختانه این افزایش دما بین ساعت ۱۴ عصر تا ۱۶ عصر اتفاق می‌افتاد که تمامی دستگاه‌های اداری در این ساعات تعطیل هستند.

وی گفت: پس از بررسی گزارش‌های هواشناسی، شرکت توزیع برق استان و دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضا در خصوص افزایش دما در مناطق استان به ویژه مناطق گرمسیری و همچنین اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه و فرهنگ سازی و استفاده دستگاه‌های اجرایی از مولد و ژنراتور‌های برق در فصل گرما و کاهش برق مصرفی در این ایام بویژه از طریق صدا سیمای مرکز ایلام ضروری است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.