1
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایلام

  • کد خبر : 21965
  • 29 تیر 1402 - 16:37
تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس همراه و در کنار همه هیات های عزاداری است گفت: با استقرار امنیتی پایدار مراسم سوگواری در امنیت و آرامش انجام می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری حسینی در ایام محرم خصوصا دهه اول آمادگی کامل دارد.

وی افزود: حاکم شدن امنیت در هر جامعه، خیرات و برکات زیادی به همراه دارد و بنای فراجا بر خدمت به مردم و تکریم آنان پایه گذاری شده است که این مهم در جامعه‌ای امن و سالم میسر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: اساسا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که از سوی متولیان امر در سطح جامعه اجرا می‌شوند به نوبه خود بسیار امنیت آفرین هستند و صیانت از ارزش‌های اسلامی مهمترین هدف ارگان‌های انقلابی است.

وی اضافه کرد: پلیس همراه و در کنار همه هیات‌های عزاداری است و به عنوان یار و یاور آنها، تلاش خواهد کرد که با استقرار امنیتی پایدار، مراسم سوگواری در امنیت و آرامش انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری مسئولان هیات‌ها با پلیس نقش مهمی را در تامین نظم و امنیت دارد عنوان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی در راستای برقراری نظم و امنیت به هشدار‌های انتظامی همچون نظم در شروع و خاتمه مراسم، مدیریت منسجم اجرای برنامه‌ها و همچنین رعایت نکات ترافیکی، پرهیز از انسداد معابر و خیابان‌ها توجه ویژه‌ی داشته باشند و این از مهمترین خواسته‌های پلیس از مسئولان هیات‌ها در طول ایام دهه محرم است.

وی مطرح کرد: همکاران ما این افتخار را دارند در حوزه برگزاری این آئین و مراسمات به نحو موثری دخیل باشد و ضمن برقراری نظم و امنیت از ظرفیت‌های معنوی این مراسمات بهره ببرد.

 سردار سلمانی در پایان با اشاره به اینکه مردم با خادمان خود در پلیس تعامل و همکاری داشته باشند اعلام کرد: با آمادگی صد در صد و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی سعی خواهیم کرد فضای مناسبی را برای حضور پرشور مردم در مراسم‌های عزاداری همچون سنوات گذشته محیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین اربعین هرساله در راستای زنده نگه داشتن قیام عاشورا شاهد برگزاری مراسمات مختلف در اقصی نقاط این استان هستیم.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.