3
استاندار ایلام خبر داد

بیست و هفتم مرداد ماه، آغاز فعالیت موکب داران ایلام

  • کد خبر : 21943
  • 29 تیر 1402 - 15:11
بیست و هفتم مرداد ماه، آغاز فعالیت موکب داران ایلام
استاندار ایلام گفت:فعالیت موکب داران در استان از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۵ روز بعد از اربعین نیز خدمات آن‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست با موکب داران استان، با اشاره به اینکه موکب‌داران، امسال نیز با همه ظرفیت‌ها ورود پیدا کنند، اظهار کرد: در استان ایلام ۲۳۳ موکب از ۲۷ مردادماه مصادف با اول ماه صفر فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج روز بعد از اربعین نیز خدمات آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: موکب‌داران در اربعین سال گذشته به خوبی پای کار آمدند، امسال نیز همچون سال گذشته باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت منسجم در راستای خدمت‌رسانی به زائران ایفای نقش کنیم.

وی گفت: تلاش‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها باعث شد تا میزان تصادفات در اربعین سال گذشته به میزان ۵۰ درصد و میزان تلفات ناشی از تصادفات ۲۳ درصد کاهش یابد.

استاندار ایلام با اشاره به نقش مهم موکب‌داران در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: اولویت اربعین امسال افزایش خدمات رسانی مواکب استان به زوار در مرز مهران است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند بنابراین نیاز است تعداد مواکب در استان ایلام افرایش یابد.

استاندار ایلام بیان داشت: نشست‌های هماهنگی مواکب به صورت هفتگی برگزار شود که در این نشست مشکلات مواکب احصا و برطرف می‌شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.