2
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام خبر داد

وصول ۳۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان ایلام

  • کد خبر : 21930
  • 28 تیر 1402 - 14:15
وصول ۳۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان ایلام
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: ۳۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی سه ماه نخست سال جاری در این استان شناسایی و وصول شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام اظهار داشت: نقش مالیات امروزه در افزایش درآمد‌های کشور‌های مختلف به امری غیرقابل انکار تبدیل شده .

وی افزود: کشورمان نیز در سال‌های اخیر این موضوع را مورد توجه قرار داده و تلاش شد با شفاف سازی مالیاتی و شناسایی کسانیکه با وجود داشتن درآمد‌های بالا اقدامی برای پرداخت مالیات نمی‌کنند؛ بتواند از این جنبه نیز به اقتصاد کشور کمک کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام مطرح کرد: سال ۱۴۰۰ پیش بینی که برای درآمد‌های مالیاتی استان صورت گرفت؛ ۳۹۹ میلیارد تومان بود که در انتهای سال ۵۱۰ میلیارد تومان محقق شد.

وی بیان کرد: پیش بینی انجام گرفته برای درآمد‌های مالیاتی سال ۱۴۰۱ نیز ۶۸۹ میلیارد تومان بود که با تلاش صورت گرفته و شناسایی مودیان جدید ۹۲۹ میلیارد تومان وصول شد.

وی اظهار کرد: درآمد استان از محل مالیات برای سال جاری حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در سه ماه نخست امسال ۳۳۸ میلیارد تومان وصول شده و امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۲ به پیش بینی مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/عباس حمیدی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.