3
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد

نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام در ماه محرم

  • کد خبر : 21902
  • 27 تیر 1402 - 18:10
نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام در ماه محرم
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی استان برای اسکان زائران در ماه محرم خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و اربعین حسینی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدید‌های نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان بصورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در راستای تشدید بازدید‌های نظارتی به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحد‌های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره کل بازدید مشترکی با حضور دستگاه‌های تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن، دانشگاه علوم پزشکی و … در استان ایلام انجام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: هدف از این بازدید‌ها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام ماه محرم و اربعین حسینی است.

او اضافه کرد: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین رو به رو است، ادامه داد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافر‌ها و … برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.