1
امام جمعه موقت ایلام:

نواقص لایحه حجاب و عفاف رفع شود

  • کد خبر : 21803
  • 23 تیر 1402 - 17:14
نواقص لایحه حجاب و عفاف رفع شود
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه نواقص لایحه حجاب و عفاف باید رفع شود، گفت: نیروهای انقلابی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام وعد مرادبیگی، در خطبه‌های نماز شهر ایلام اظهار کرد: همایش حجاب و عفاف در این هفته در سراسر کشور و در استان برگزار شد و حضور گسترده اقشار مختلف مردم نشان دهنده این مطالبه عمومی مردم است.

وی افزود: مطالبه حجاب و عفاف از سوی مردم، برای دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و مسوولان تکلیف آور است.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر رفع نواقص لایحه حجاب و عفاف و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا اقامه نماز می‌کند و برای اقامه نماز از یزدیان، مهلت می‌گیرد، جامعه‌ای که نماز محور باشد آن جامعه سالم خواهد بود و آمار فساد و آسیب‌های اجتماعی در آن کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مبلغین حوزه‌های علمیه کشور، یادآور شد: مبلغین نسبت به پاسخگویی به شبهات دقت کنند، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تبلیغ در مرحله اول قرار دارد و از ابزارهای تبلیغ از جمله فضای مجازی و از نهادهای مقدس تبلیغ از جمله مساجد و هیئت‌ها استفاده شود.

امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: مسئولان فرهنگی باید به بیانات مقام معظم رهبری را در این خصوص فصل الخطاب قرار دهند و مبلغان ما شبهه زدایی و بصیرت افزایی در سطح جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجالس عزای حسینی باید بصیرت زا و معرفت افزا باشد، گفت: هفته اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است، اگر جامعه ما نماز محور و مسجد محور باشد، بیمه خواهد بود و اگر جوان ما در مسجد، همراه نماز باشد، شبهات دشمن نمی‌تواند بر آن اثر بگذارد.

وی با اشاره به سفر عزتمندانه رییس جمهور دولت سیزدهم به حیات خلوت آمریکا و قاره فرصت‌ها، یادآور شد: دشمن از این دیپلماسی فعال دولت انقلابی، ناراحت و عصبانی است و استقبالی که از رییس جمهور در این سفر انجام گردید برای معاندین بهت آور و باعث عصبانیت نظام سلطه شد.

امام جمعه موقت ایلام افزود: به اذعان برخی تحلیلگران، ایران حیات خلوت آمریکا را تسخیر کرده و دل‌های مردم دنیا با ایران و رهبری ایران است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.