3
استاندار ایلام:

لازمه فضای مجازی داشتن یک چارچوب نظام بند است

  • کد خبر : 21748
  • 22 تیر 1402 - 2:00
لازمه فضای مجازی داشتن یک چارچوب نظام بند است
استاندار ایلام گفت: لازمه فضای مجازی داشتن یک چارچوب نظام بند است و این فضا با اتخاذ تصمیمات و مصوبات هدفمند شورا، امنیت در آن حاکم می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز در نخستین نشست شورای فضای مجازی استان ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب، گفت: شورای فضای مجازی موزون‌کننده استان را در همه جوانب است و می‌تواند در زندگی و امورات روزمره مردم بسیار اثر‌گذار و حیاتی باشد.

وی افزود: شورای عالی فضای مجازی یک شورای عالی ملی و استانی است و اعضای آن مشخص و دارای یک دستورالعمل است که مورد توجه جدی حاکمیت است.

استاندار ایلام یادآور شد: امروز هر خانواده و یک اجتماع خانوادگی بیشتر امورات خود را از طریق فضای اینترنتی دنبال می‌کنند که اهمیت این حوزه را دو‌چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر ماه نشست شورای فضای مجازی استان با حضور اعضای اصلی شورا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دومین نشست شورای فضای مجازی دو هفته بعد برگزار می‌شود که از این پس در هر نشست اعضای شورا فضای مجازی موضوعات را در جلسات کارشناسی و کارگروه‌های تخصصی بررسی و سپس در نشست مطرح و پس از رای‌گیری دارای حکم اجرایی هستند.

بهزام نیا وظیفه اصلی اعضای شورای فضای مجازی استان را تدوین سیاست کلی فضای مجازی هر استان ذکر کرد و گفت: تدوین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری نظام‌مند در این حوزه می‌تواند حافظ امنیت مردم در فضای مجازی باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: به دلیل اهمیت بالای فضای مجازی و اثر‌گذاری این نشست برای تدوین سیاست‌ها و راهبرد‌های شورای فضای مجازی در استان، ضرورت دارد همه اعضای اصلی شورا در این نشست حضور داشته باشند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.