2
امام جمعه ایلام:

ایلام فاقد پروژه کلان قابل افتتاح در شان رئیس جمهور کشور است

  • کد خبر : 21787
  • 22 تیر 1402 - 22:43
ایلام فاقد پروژه کلان قابل افتتاح در شان رئیس جمهور کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استان برای دور دوم سفر رئیس جمهور هیچ پروژه بزرگی که افتتاح آن در شان رئیس جمهور باشد، ندارد.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام والمسلمین  اله نور کریمی تبار در نشست ائمه جمعه، جماعات و طلاب استان گفت: از زمان سفر قبلی ریاست جمهوری تا کنون طبق برآوردهای انجام شده، هیچ پروژه ای که افتتاح و بهره برداری از آن در شان رئیس جمهور باشد، در استان وجود ندارد.

وی با طرح این پرسش صریح و انتقادی که اگر رئیس جمهور به استان ایلام تشریف فرما شود کدام پروژه را که در شان یک رئیس جمهور باشد را می خواهند افتتاح کنند؟ تاکید کرد: استان ایلام فاقد چنین پروژه های کلان قابل افتتاح در سطح رئیس جمهور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: چندی پیش به تیم اعزامی از تهران هم عرض کردیم کدام پروژه را می خواهید توسط رئیس جمهوری افتتاح کنید؟

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه نیامدن رئیس جمهور به ضرر استان است، ادامه داد: اما اگر هم تشریف بیاورند هم پروژه ای کلان و شاخصی برای افتتاح توسط ایشان نداریم.

وی با انتقاد از وضعیت پیش آمده صراحتا یادآور شد: این چه مدیریتی است که در دولت کار و کرامت، در استان ایلام حداقل یک پروژه ای برای افتتاح در شان رییس جمهور وجود نداشته باشد؟

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.