1

افتتاح ۴۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام

  • کد خبر : 21736
  • 21 تیر 1402 - 11:38
افتتاح ۴۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام
مدیرکل بهزیستی استان ایلام از افتتاح ۴۴ واحد مسکونی مددجویان در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;حسین نورعلیوند، مدیرکل بهزیستی استان ایلام امروز در آستانه هفته بهزیستی گفت: همزمان با هفته بهزیستی امسال ۷۲ طرح اشتغالزایی و ۴۴واحد مسکونی مددجویان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در آیین ویژه گرامیداشت روز بهزیستی که ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد علاوه بر تقدیر از چهره‌های موفق مددجویان و شرکای اجتماعی این سازمان در طول یکسال گذشته از پوستر ششمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی نیز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از راه اندازی سه مرکز مشاوره و دو مرکز روزانه جسمی، حرکتی و کارگاه تولیدی، حمایتی ویژه افراد دارای معلولیت در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: همچنین در این هفته سه تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به جامعه هدف منعقد خواهد شد.

نورعلیوند، جشنواره بازی‌های بومی، محلی ویژه افراد دارای معلولیت، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی، استقرار تیم‌های مددکاران اورژانس اجتماعی و مشاوران در سطح شهر و ارایه خدمات به عموم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و جامعه هدف، برگزاری دوره‌های اموزشی مختلف، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی برشمرد.

۲۴ لغایت ۳۰ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار “برای مردم، برای به زیستن” نامگذاری شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.