1
استاندار ایلام:

افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌های ایلام باشد

  • کد خبر : 21650
  • 19 تیر 1402 - 11:49
افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌های ایلام باشد
استاندار ایلام با اشاره به اینکه افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌های ایلام باشد، گفت: نظارت بر توزیع آرد و کیفیت پخت نان تشدید می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به اتفاق فرماندار ایلام به صورت سرزده از نانوایی‌های سطح شهر ایلام بازدید و در جریان مشکلات و مسایل نانوایی‌ها و کیفیت پخت نان قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید ضمن تاکید بر افزایش کیفیت پخت نان و آغاز فعالیت نانوایی طبق زمان‌بندی مشخص، گفت: طرح هوشمندسازی آرد و نان از عرضه‌ی آرد خارج از شبکه جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی آرد و نان مطرح کرد: شناسایی تخلفات واحد‌های نانوایی‌ها، رصد و پایش هوشمند فعالیت واحد‌های نانوایی از جمله مزایای طرح هوشمندسازی آرد و نان است.

وی با بیان این‌که افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌ها باشد، افزود: در کنار افزایش کیفیت پخت نان، آغاز فعالیت آن‌ها باید طبق زمان‌بندی تعیین شده باشد.

وی از چندین واحد خبازی سطح شهر ایلام به صورت سرزده بازدید و خواستار افزایش نظارت‌ها بر توزیع آرد و کیفیت پخت نان شد.

استاندار ایلام همچنین در خصوص قطعی آب صبح و مشکلات برای آغاز فعالیت نانوایی‌ها، بلافاصله خواستار حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان در برنامه بازدید شد و بیان کرد که مشکل آب برای فعالیت نانوایی در اسرع وقت برطرف شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.