2
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

روحیه شهادت طلبی پلیس باعث عظمت و اقتدار نظام

  • کد خبر : 21528
  • 15 تیر 1402 - 14:12
روحیه شهادت طلبی پلیس باعث عظمت و اقتدار نظام
فرمانده انتظامی استان ایلام شهادت در راه خدا را  از مصادیق عاقبت به خیری دانست و گفت:روحیه شهادت طلبی کارکنان پلیس باعث عظمت و اقتدار نظام اسلامی می شود.

به گزارش حادثه ایلام;سردار”جمال سلمانی”در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع وطن ستواندوم “مجید سلیم زاده”در این باره گفت:شهادت نماد مظلومیت یک ملت نیست، بلکه پافشاری بر یک حرکت منسجم برای رسیدن به اهداف مقدسی است که خیر دنیا و آخرت در آن است و از مصادیق عاقبت به خیری است.

وی با بیان اینکه شهداء با شناخت، آگاهی و معرفت و بصیرت راه را به درستی شناخته اند و در این مسیر حرکت کرده اند،اضافه کرد: برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند و همواره برای دفاع از کیان کشور حاضرند جان خود را فدا کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:روحیه شهادت طلبی و ایثار همواره برای ایران اسلامی عظمت و افتخارآفرین بوده و خوشا به حال شهداء که پایگاه و منزلت بالایی در میان مردم ،اولیا الهی و حضرت باری تعالی دارند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه هیچ مقامی بالاتر از مقام شهداء در نزد خداوند نیست ،اظهار کرد:امروز مسیری که شهید مجید سلیم زاده در آن گام برداشته همان وارد شدن به حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی است.

سردار سلمانی شهدا فراجا را بهترین الگو را برای جامعه امروزی و خانواده هایشان دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها دارای اقتدار در سطح منطقه و جهان است.

‏‍وی در پایان گفت:اینجانب شهادت شهید «مجید سلیم زاده» از کارکنان خدوم یگان ویژه استان ایلام را به خانواده ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف فرمانده انتظامی استان، عموم ملت شهیدپرور استان و مردم بزرگوار شهرستان چرداول تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح مطهر این شهید والامقام، علّو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.‏

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.