2
امام جمعه ایلام:

نقد سازنده باعث بهبود عملکرد مدیران ادارات می شود

  • کد خبر : 21494
  • 14 تیر 1402 - 21:52
نقد سازنده باعث بهبود عملکرد مدیران ادارات می شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقد رسانه ها موجب رشد جامعه‌ و بهبود عملکرد ادارات می شود، گفت: مدیران باید با تقویت روحیه نقدپذیری، پذیرای نقد رسانه ها باشند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت السلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت عید بزرگ غدیر و روزقلم گفت:در مورد مشکلات جامعه استان ایلام هم گفت: مدیران باید با حفظ روحیه انتقادپذیری در صدد حل مشکلات جامعه برآیند و رسانه ها نیز در این زمینه با رصد مشکلات عمومی و ارجاع آنها به مسئولان به رفع یا کاهش موانع و مشکلات جامعه و پاسخگویی به مطالبات مردم کمک کنند.

وی با بیان ایکنه خبرنگاران نسبت به توسعه استان مسئول هستند، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه استان همواره همراه با انقلاب و دغدغه مند نظام بوده اند و مسئولان استان نیز باید بدون ترس و واهمه از نقد سازنده رسانه، روحیه نقدپذیری خود را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام ادامه داد: صاحبان رسانه با قلم خود باید اقدامات و عملکرد مثبت دولت سیزدهم را منعکس و در جامعه امید آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: قدرت قلم بیشتر و قوی تر از سلاح های جنگی است و قلم متعلق به یک زمان و مکان خاص نیست و هنواره در همه اعصار روایتگر مردمان پیشین برای نسل های آینده بوده است و باعث انتقال فرهنگ و پیشینه یک ملت می شود.

کریمی تبار اظهار کرد: اهمیت غدیر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با گرامیداشت این عید در قالب جشن های بزرگ و مردمی، در جامعه ایجاد نشاط کرد.

وی با اشاره به اینکه علی (ع) صدای عدالت و انسانیت است، افزود: غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان، کامل کننده تلاش های ۲۳ ساله پیامبر (ص) در تبلیغ دین بود.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام ادامه داد: اهمیت روز غدیر از اربعین و عاشورا بیشتر است چرا عدم پرداختن به اهمیت غدیر و تمکین مسلمانان صدر اسلام از دستور خداوند مبنی بر پذیرفتن ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) باعث بروز حوادث ناگواری چون عاشورا و فاطمیه شد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.