4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد؛

پرداخت ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان سال در ایلام

  • کد خبر : 21433
  • 13 تیر 1402 - 10:25
پرداخت ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان سال در ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از پرداخت ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان سال در ایلام خبر داد و گفت: ترویج مفهوم اشتغال خانگی سبب تسهیل و آسان‌سازی تولیدات اشتغال‌آفرین می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از راهبرد‌های اشتغال‌آفرینی در اولویت وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی قرار گرفته است اظهار داشت: سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به یک هزار و ۸۰۰ طرح در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: چشم‌انداز توسعه مشاغل خانگی در دولت سیزدهم ترسیم شده و امسال مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات این مشاغل به متقاضیان پرداخت خواهد شد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم این دولت، تسهیلگری در صدور مجوز‌های کسب و کار از جمله مشاغل خانگی بوده است، بیان کرد: اولین اقدام در این زمینه مانع زدایی و تسهیل در صدور مجوز‌های مربوط به مشاغل خانگی بود.

وی مطرح کرد: در حال حاضر از ۵۱۵ رشته مصوب شغل خانگی، مجوز ۹۵ درصد رشته‌ها به صورت آنی صادر می‌شود که در جای خود یک گام بسیار مهمی بوده که دولت برداشته است.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تسهیل شرایط برای توسعه مشاغل خانگی در کشور برنامه مهمی ترسیم کرده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.