1
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد

ایجاد ۷۵۶ طرح و واحد صنعتی در ایلام

  • کد خبر : 21117
  • 03 تیر 1402 - 23:11
ایجاد ۷۵۶ طرح و واحد صنعتی در ایلام
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از ایجاد ۷۵۶ طرح و واحد صنعتی با ۸۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;رضا محمدرحیمی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام امروز در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت گفت: ۴۸۰ واحد صنعتی با بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت و حدود ۲۷۶ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان از جمله ان. جی. ال دهلران، فولاد ایوان و پتروشیمی ارغوان گستر در حال احداث است که با شروع به کار این صنایع اثرات مثبت تولید و اشتغالزایی آن‌ها در استان مشهود خواهد شد.

‍ وی افزود: سال گذشته با حمایت همه جانبه استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در بخش صنعت ۳۶ واحد به چرخه تولید بازگشت و طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال نیز این حرکت برای واحد‌های راکد و نیمه تعطیل در دستور کار است.

محمدرحیمی با بیان اینکه امسال برای اولین بار علاوه بر بخش صنعت، صنوف تولیدی نیز اجازه ثبت نام، برای دریافت تسهیلات این تبصره را خواهند داشت، ادامه داد: از کل اشتغال در واحد‌های صنفی استان، ۵۰ درصد در بخش خدمات فعال هستند که تمام این واحد‌ها در حوزه اصناف و بازار قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: دولت سیزدهم با جدیت تمام بدنبال بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه و فرصت‌هایی است، تا به هر شکل چرخه اقتصاد مملکت در استان ایلام از حرکت باز نماند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.