5
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

سردار سلمانی:در برقراری امنیت استان با کسی شوخی نداریم

  • کد خبر : 20957
  • 30 خرداد 1402 - 14:32
سردار سلمانی:در برقراری امنیت استان با کسی شوخی نداریم
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور توسط کارکنان انتظامی در مناطق آسیب پذیر استان طی 48 ساعت گذشته به مرحله اجراء گذاشته شد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری حادثه ایلام،اظهار داشت: با توجه به ظرفیت کم فضای سبز استان و حضور گسترده احاد مردم از فضای پارک ها و بوستان ها ، در راستای افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مطالبات مردمی با هدف نا امن کردن محیط  برای سارقان ، خرده فروشان مواد مخدر  و مخلان نظم و امنیت عمومی و جمع آوری معتادان متجاهر این طرح با رویکرد امنیت محله محور در سطح استان به مرحله اجراء درآمد.
وی اضافه کرد : این طرح در ۴۸ ساعت گذشته در سطح پارک ها و بوستان ها و تفرج گاه های استان و بام ایلام به مرحله اجرا درآمد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه معتادان متجاهر باعث سلب وآسایش وآرامش مردم  درسطح جامعه می شوندواکثر سرقت های خرد نیز توسط آنان صورت می گیرد، تصریح کرد در اجرای این طرح ۲ روزه تاکنون  ۳۷ معتاد متجاهر وخرده فروش جمع آوری و دستگر شده اند.
وی درادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق شهر وندان ایلامی پاکسازی بام ایلام است ، گفت : منطقه تفریحی بام ایلام به علت مشکلات زیر ساختی وکم عرض بودن جاده همواره مشکلاتی برای شهروندان به همراه داشته که پلیس ضمن استقرار واحد های گشتی ۲۴ ساعته تعداد ۹۰ دستگاه وسائط نقلیه متخلف وهنجار شکن را توقیف کرده است .
سردار سلمانی با  اشاره به اعمال قانون ۲۳۰وسائط نقلیه متخلف در استان ،  تصریح کرد: دستگیری ۹۰ نفر  اعم از سارق،مالخر،معتاد متجاهر ،خرده فروش ،افراد شرور وسابقه دار از دیگر نتایج اجرای این طرح می باشد.
فرمانده انتظامی استان  ایلام در پایان ضمن تشکر از همکاری،همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=20957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.