3

آرامش را از مالخرها‌ می‌گیریم

  • کد خبر : 20977
  • 30 خرداد 1402 - 22:13
آرامش را از مالخرها‌ می‌گیریم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:مالخر‌های اموال مسروقه نباید در آرامش کامل، رواج سرقت در جامعه را رقم بزنند و در این زمینه اقدامات اساسی درحال انجام است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطع به یقین اقداماتی که از جنس مردم باشد درمحلات مختلف با عنوان امنیت محله محور در فراجا شکل می‌گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همکاران من موظف هستند دغدغه‌های مردم در هر محل را از زبان مردم شناسایی و برآورد کنند و روی آن دغدغه عملیات انجام دهند به گونه‌ای که مردم احساس کنند در محله آن‌ها آنچیزی که نگران بودند با عملیات پلیسی رفع نگرانی شده است.

سردار رادان با بیان اینکه در امتداد آن طرح‌های مختلف دیگری هم به اجرا گذاشته خواهد شد گفت: مالخر‌های اموال مسروقه نباید در آرامش کامل، رواج سرقت در جامعه را رقم بزنند و در این زمینه اقدامات اساسی درحال انجام است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت و تا چند روز دیگر خبر‌های خوبی را در حوزه اصفهان در عملیات‌های مختلف انشاء الله به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه فراجا چه اقداماتی برای سهولت در عبور و مرور زائران اربعین پیش بینی کرده است اظهار داشت: آنچه در حوزه انتظامی متصور است یعنی در حوزه تهیه گذرنامه و حوزه تردد به سمت نشان گاه‌هایی که زائران باید خارج شوند و مسیر کربلا را طی کنند و حوزه صفر مرز در اینکه بایستی گذرنامه آن‌ها مُهر شود همکاران ما تلاش می‌کنند که کمترین ایستایی زائران را داشته باشیم در این خصوص هم چند جلسه با طرف عراقی داشتیم که آن‌ها هم قول‌هایی دادند که امیدواریم این قول‌ها عملی شود.

سردار رادان در خاتمه چند توصیه مهم به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از زائران عزیز تقاضا دارم که اخذ گذرنامه خود را به روز‌ها و ساعات پایانی نیندازند دوم اینکه حرکت و سفر خود را به روز‌های نزدیک اربعین موکول نکنند و سوم اینکه مدیریت کنند که از مرز‌های مختلف هم وارد شوند و هم خارج شوند در این صورت دغدغه آن‌ها نیز کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=20977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.