2
امام جمعه ایلام:

دشمنان در حال عقب نشینی از سیاست های خود در قبال ملت ایران هستند

  • کد خبر : 20827
  • 26 خرداد 1402 - 15:52
دشمنان در حال عقب نشینی از سیاست های خود در قبال ملت ایران هستند
امام جمعه ایلام گفت: دشمنان قدم به قدم در حال عقب نشینی از سیاست های خود در قبال ملت ایران است.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: امروز به برکت مقاومت ملت ایران آمریکایی‌ها حاضر شده‌اند بخشی از سرمایه‌های بلوکه شده کشورمان را آزاد کنند و نشان می‌دهد دشمن قدم به قدم در حال عقب نشینی از سیاست‌های خود در قبال ملت ایران است.

وی گفت: رویکرد و تلاش کشورهای مختلف برای برقراری ارتباط با ایران اسلامی نشان می‌دهد که پروژه منزوی کردن ایران شکست خورده و ابزار تحریم زمین گیر و دیگر از توان لازم برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان برخوردار نیست.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته در برابر زیاده‌خواهی های دنیای استکبار است.

امام جمعه ایلام به حضور کشورمان در سازمان‌های شانگهای و بریکس اشاره کرد و اظهار کرد: بدون شک در آینده نزدیک شاهد تاثیرگذاری این حضور در عرصه‌های مختلف کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به دیپلماسی فعال دولت سیزدهم یادآور شد: انعقاد قراردادهای کوتاه و بلندمدت با کشورهای همسایه و جهان به رغم میل آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بویژه در زمینه اقتصادی نویدبخش گره‌گشایی از مشکلات کشور و شکست پروژه تحریم علیه ملت ایران است.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: شرایط کشور امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و با وجود جوانان ارزشی و معتقد به آرمان‌های انقلاب شاهد پیشرفت‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به سابقه درخشان ملت ایران بویژه در دوران دفاع مقدس گفت: ایرانیان با وجود کمترین امکانات ولی در اختیار داشتن روحیه الهی و اعتقادی به مصاف دشمن رفته و پیروز از این میدان سخت خارج شدند، امروز نیز باید با همین روحیه به جنگ مشکلات ناشی از تحریم‌ها برویم.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=20827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.