3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

شرایط اجرای طرح کالابرگ در ایلام فراهم شد

  • کد خبر : 20437
  • 15 خرداد 1402 - 19:21
شرایط اجرای طرح کالابرگ در ایلام فراهم شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهر‌ها و روستا‌های ایلام فراهم شد.

به گزارش حادثه ایلام;نورالدین الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: دولت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک را مناطق مختلف کشور آغاز کرده و بر همین اساس این طرح نیز در استان ایلام شروع شده است.

وی بیان کرد: شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهر‌ها و روستا‌های ایلام فراهم شده به نحوی که فروشگاه‌های مورد نظر به دستگاه بارکدخوان و متصل به سامانه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: این طرح برای ۱۱ کالای اساسی در فروشگاه‌های طرف قرارداد در دسترس است، از مهمترین مزیت‌های کالابرگ الکترونیکی این است که مردم یک ماه زودتر از یارانه نقدی می‌توانند به روش اعتباری این اقلام را خریداری کنند.

الیاسی بیان کرد: همچنین طبق مصوبه دولت در صورت استفاده از این طرح، ۲۰ درصد به یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست عنوان کرد: مردم به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالا‌های یاد شده خریداری کنند، بقیه اعتبار آن‌ها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام عنوان کرد: همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=20437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.