1
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

دستگیری متهم تحت تعقیب قضایی در دره شهر

  • کد خبر : 19724
  • 25 اردیبهشت 1402 - 14:16
دستگیری متهم تحت تعقیب قضایی در دره شهر
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهرگفت:با اقدام به موقع ماموران انتظامی متهم تحت تعقیب قضائی،که اخیرا هم عامل آتش سوزی مزارع درسطح شهرستان بود،دستگیر شد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ”کرم  حسنی” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی عمدی مزارع گندم و بسته های یونجه در بخش ماژین، ماموران انتظامی جهت  بررسی موضوع در محل اعزام شدند شدند.
وی افزود : با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران انتظامی در محل آتش سوزی و در بررسی های میدانی مشخص شد، حدود ۱هکتار از مزارع گندم و  حدود ۲۰۰ بسته یونجه تجمیع شده در محل دچار حریق شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد :  با اقدامات پلیسی ، و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، شیوه و شگرد افراد بزه کار که در این فصل از سال به دلیل اختلافات شخصی  اقدام به انتقام گیری می کندتحقیقات میدانی پلیس شروع شد .
وی با بیان اینکه  با تلاش ماموران انتظامی عامل آتش سوزی  مشخص شدتصریح کرد : با هماهنگی قضائی با ورود به منزل ، متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و تحقیقات لازم از وی صورت گرفت.
سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات ماموران و در مواجهه با مستندات و ادله مربوطه  به بزه انتسابی خود معترف ، وهدف از این کار را اختلافات شخصی عنوان کرد ، تصریح کرد :  متهم  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.