3
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛

راه اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام

  • کد خبر : 19707
  • 24 اردیبهشت 1402 - 21:57
راه اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: خدمات تخصصی در مرکز درمان ناباروری در آینده نزدیک در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;کارگر با اشاره به اینکه در آینده نزدیک خدمات تخصصی درمان ناباروری در استان ارائه خواهد شد راه اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلاماظهار داشت: خوشبختانه متخصص‌های نازایی در مرکز مستقر شده و کار‌های ویزیت و دسته بندی بیمارانی که نیاز به کار‌های فوق تخصصی نازایی دارند دسته بندی و آماده می‌شود و با افتتاح مرکز تخصصی درمان نازایی در آینده‌ای نزدیک و تکمیل زیر ساخت های آن فعالیت این گروه در استان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات و فرهنگ سازی زمینه را برای فرزند آوری در استان تقویت کنیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام نیز عنوان کرد: با هدف حمایت از فرزند آوری ۶۳ قلم دارو تخصصی نازایی شامل بیمه سلامت می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بیش از ۷ هزار مراجعه به مراکز تخصصی و فوق تخصصی در سطح استان داشته اند که مبلغی حدود ۱۳ میلیارد ریال هزینه از طرف بیمه سلامت پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در صورتی که زوج‌ها به بخش دولتی مراجعه داشته باشند ۹۰ درصد بیمه آن‌ها پرداخت و در صورت مراجعه به بخش خصوصی بر اساس اسناد پزشکی برابر تعرفه‌های دولتی هزینه‌های آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام در ادامه اعلام کرد: افرادی که فاقد پوشش بیمه و باردار هستند به صورت رایگان بیمه می‌شوند، در صورتی که فرزندی به دنیا بیاورند تا سن ۵ سالگی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

زوج‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز بیمه سلامت و ارائه کد ملی و مدارک پزشکی از خدمات و تسهیلات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.