5
دبیر بنیاد علوی هلیلان خبر داد

جانمایی ۲ پد بالگرد برای امداد هوایی در زردلان هلیلان

  • کد خبر : 19345
  • 13 اردیبهشت 1402 - 14:03
جانمایی ۲ پد بالگرد برای امداد هوایی در زردلان هلیلان
دبیر بنیاد علوی هلیلان گفت: ۲ پد بالگرد به منظور امداد هوایی در منطقه محروم زردلان این شهرستان توسط بنیاد ایجاد خواهد شد.

به گزارش حادثه ایلام;حسین بیگی دبیر بنیاد علوی هلیلان  اظهار داشت: منطقه محروم زردلان با توجه به مشکلات راه دسترسی و دوری از مرکز شهرستان برای امدادرسانی بویژه در حوزه پزشکی با مشکلاتی روبروست.

وی افزود: بنیاد علوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور حل این مسئله و کمک با ساکنان این مناطق در هنگام بروز حوادث ایجاد ۲ پد بالگرد را در دستور کار دارد.

دبیر بنیاد علوی هلیلان بیان کرد: این پد‌های بالگرد در روستا‌های میدر و گل دره شهرستان هلیلان در حال احداث بوده و پیش بینی می‌شود امسال به بهره برداری برسند.

وی به سایر خدمات بنیاد در حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان هلیلان پرداخت و مطرح کرد: هر ۲ ماه یکبار یک بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال بین مادران باردار و شیرده شهرستان توزیع می‌شود که بنا بر اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این اقدام در شهرستان‌های هدف هلیلان و ملکشاهی تا حدودی در رفع مشکل تغذیه آنان تاثیر بسزایی داشته است.

دبیر بنیاد علوی هلیلان اظهار کرد: همچنین بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با بیمارستان‌های ایلام و کرمانشاه تا سقف ۳۰ میلیون ریال افراد تحت پوشش می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد علوی در شهرستان هلیلان بهره‌مند شوند.

وی از اعطای ۳۸۴ قلم کالای پزشکی از جمله فشارسنج، ویلچر، تشک بادی و … بین افراد نیازمند شهرستان طی سال گذشته به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

دبیر بنیاد علوی هلیلان کمک به بیماران صعب العلاج و زوج‌های نابارور را از دیگر خدمات صورت گرفته طی سال گذشته برشمرد و گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: خانه بهداشت روستای ماهیزان سال گذشته اجرایی شد و در سال جدید نیز هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مراکز درمانی شهرستان هلیلان از سوی بنیاد علوی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/عباس حمیدی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.