4
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام:

مانور لحظه صفر در جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد

  • کد خبر : 19320
  • 12 اردیبهشت 1402 - 13:54
مانور لحظه صفر در جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام گفت:به منظور ارزیابی و بالا بردن سطح آمادگی سر تیم‌های عملیاتی شعب،مانور لحظه صفر برگزار شد.

به گزارش حادثه ایلام;سجاد حیدریان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور حادثه خیز جهان است افزود: این موضوع نیازمند هوشیاری و آمادگی بیشتر تیم‌های عملیاتی این جمعیت در مواقع بحرانی است.

وی اظهار داشت: این مانور با حضور ۶۸ پرسنل و نجاتگر در قالب تیم‌های عملیاتی از تمامی‌شعب جمعیت هلال احمر استان ایلام با بکارگیری ۲۰ خودروی امدادی و پشتیبانی از عصر دیروز تا صبح امروز در پایگاه شهدای میمک شهرستان چرداول به اجرا درآمد.

حیدریان خاطرنشان کرد: در این مانور سر تیم‌های عملیاتی از سراسر استان با تجهیزات و امکانات لازم در نقطه فرضی اعلام شده حضور یافتند و این تیم‌ها از لحاظ زمان حضور، و انواع تجهیزات فردی و گروهی در مانور لحظه صفر، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این مانور بدون اعلام قبلی و بصورت اعلام لحظه صفر از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان برگزار شد.

حیدریان افزود: کارگاه‌های آموزشی کار با دستگاه رسکیو رادر (دستگاه زنده یاب)، کارگاه توجیهی پاسخگویی به حوادث و بررسی مشکلات و موانع موجود و احتمالی، کارگاه تاب آوری در بلایا و بالا بردن آستانه تحمل امدادگران در شرایط سخت از دیگر برنامه‌های این مانور بود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود

  2. خدا قوت به همکاران هلال احمر استان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.