4
با دستور دادستان ایلام؛

پلمب ۱۸ کبابی در ایلام+تصاویر

  • کد خبر : 19295
  • 11 اردیبهشت 1402 - 19:54
پلمب ۱۸ کبابی در ایلام+تصاویر
دادستان ایلام گفت: ۱۸ واحد از کبابی‌های منطقه مهدی‌آباد ایلام که دستور مقام قضایی مبنی بر گازسوزکردن واحد صنفی خود را اجرا کردند، امروز پلمب شد.

به گزارش حادثه ایلام;عبدالوهاب بخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این واحدهای صنفی باتوجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط زیست و اراضی جنگلی به مدت یک هفته فرصت می دهند که کبابی خود را گازسوز کنند.
وی افزود: هر چند از مدت تعیین شده یک هفته زمان بیشتر اسپری شد اما این واحدهای کبابی با استفاده از دستور دادستانی به فعالیت های همیشگی خود و استفاده از فرآورده های جنگلی ادامه دادند.
دادستان ایلام یادآور شد: امروز به دستور دادستانی و با حضور معاون وی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، ضابطین قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ۱۸ مورد از کبابی‌هایی که دستور مقام قضایی را تمکین نکردند، پلمب شدند.
بخشنده این واحد تاکید کرد: پلمب ها تا زمانی که صاحب صنف اقدام به گازسوز کردن محل کسب خود نکند، ادامه خواهد داشت.
به گفته ادامه فعالیت‌های کبابی‌هایی که از پلمب برای گازسوز کردن واحد خود اقدام می‌کنند و ضابطان قضایی بعد از آن اعلام می‌کنند، بلامانع خواهد بود.
دادستان ایلام ادامه داد: با کبابی هایی که نیاز به انتقال شبکه گاز داشته باشند نیز جهت تسریع در روند گازسوز کردن این کبابی ها برای انتقال گاز می گیرند.
بخشنده افزود: روند پلمب کبابی هایی که از دستور دادستان تمکین نکردند از منطقه مهدی آباد شروع و با جدیت در سایر نقاط استان از جمله شباب پیگیری خواهند شد.
وی به همه کبابی ها توصیه کرد: برای جلوگیری از پلمب واحد صنفی، گاز سوز کردن محل کسب خود را در دستور کار و اولویت قرار بدهند.


انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.