5

ترویج نماز از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند

  • کد خبر : 19250
  • 11 اردیبهشت 1402 - 14:37
ترویج نماز از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند
مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بهترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ غنی نماز و هدایت آنان به سمت نماز می‌تواند نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کند.

به گزارش حادثه ایلام;فیض‌الله رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام اظهار داشت: توجه ما امسال بیشتر معطوف به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان است که برای در امان ماندن نوجوانان و جوانان از آسیب‌های اجتماعی، ترویج نماز در مدارس باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: باید خدا محوری را بین دانش آموزان تقویت کرده و در این خصوص عمل مدیران و معلمان مدارس در اقامه نماز بیشتر کار ساز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام مطرح کرد: تکالیفی، چون دانش افزایی در اقامه نماز، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ساماندهی نمازخانه‌های بین جاده‌ای برای ستاد اقامه نماز در ایام اربعین و استفاده زائران مشخص شده است که پیگیر تحقق آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اهمیت نماز در جامعه بیان کرد: نماز کلید همه عبادات و تمام خوبی‌ها بوده و دارای آثار در زندگی فردی و اجتماعی است و بر همین اساس در دین اسلام همواره توسعه و ترویج این فریضه الهی تاکید شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام اظهار کرد: باید با انجام کار‌های فرهنگی انگیزه خواندن نماز را بین قشر جوان جامعه تقویت کنیم و در این راه همه دستگاه‌های فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند.

وی به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی اهمیت نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها به خاطر فراگیری حوزه مخاطبی، نقش زیادی در ترویج فعالیت‌های ستاد اقامه نماز دارند، از رسانه‌ها می‌خواهیم که بیش از گذشته در این زمینه تلاش کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.