3
استاندار ایلام:

۱۹ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل مساجد ایلام اختصاص یافت

  • کد خبر : 19141
  • 06 اردیبهشت 1402 - 13:41
۱۹ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل مساجد ایلام اختصاص یافت
استاندار ایلام گفت: ۱۹ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل مساجد استان ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا ظهر روز چهارشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، از اختصاص بیش از ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مساجد استان خبر داد و گفت: برای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دره‌شهر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مسجد چوار ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون، مسجد جامع آبدانان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون و مسجد شهر ایوان ۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده دین اسلام عمود دین یعنی (نماز) را هدف قرار دادند، افزود: تنها چیزی که می‌تواند مانع از فحشاء و منکرات شود نماز است و باید به این فریضه توجه ویژه شود.

بهرام نیا «نماز» را تکیه گاهی مستحکم برای جلوگیری از لغزش‌های هر انسان عنوان و تاکید کرد: فضای نمازخانه‌ها باید آراسته باشد و مدیران، معلمان و مربیان به عنوان پیش قراولان فرهنگی در نماز جماعت حضور داشته باشند.

استاندار ایلام بیان داشت: دشمن برای سست کردن اعتقادات مردم با همه توان سخت‌افزاری و نرم‌افزای خود پای کار آمده است، و وظیفه ما این است از همه ظرفیت‌های در اختیار برای مقابله با تهاجم هم جانبه دشمن پای کار بیایم.

وی با اشاره به اهمیت اداره کل آموزش و ورزش در مقایسه با سایر نهادها در بحث اعتلای فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، گفت: معلمان نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان دارند و نقش روحانیون در ادارات برای اقامه نماز به عنوان پرچمدار دین اسلام بسیار مؤثر است‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ میلیارد تومان برای حج و اوقاف استان جهت تکمیل و تجهیز نمازخانه‌ها در نظر گرفته شد که ۸۰ درصد این مبلغ تخصیص یافت.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.