3
فرماندار شهرستان چوار؛

بارش شدید باران به شهرستان چوار خسارت وارد کرد

  • کد خبر : 18740
  • 24 فروردین 1402 - 12:51
بارش شدید باران به شهرستان چوار خسارت وارد کرد
فرماندار شهرستان چوار گفت:با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در روستاهای سطح شهرستان دچار آبگرفتگی، ۱۰ خانوار عشایری دچار آسیب و دیوار مدارس بخش بولی نیز تخریب شدند.

به گزارش حادثه ایلام;ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در روستاهای سطح شهرستان دچار آبگرفتگی یا تخریب شدند و دیوار مدارس بخش بولی نیز  تخریب شدند.

وی با بیان این که پیگیری برای بررسی وضعیت عشایر و روستاهای آسیب دیده، افزود: با هماهنگی ستاد بحران استان  و هلال احمر استان، کارشناسان به منظور بررسی برآورد آسیب ها و خسارات در روستاهای شهرستان ورود خواهند کرد.

فرماندار شهرستان چوار با بیان این که مسیر به دلیل بارش شدید باران در محل پل تخریب شده بعد از روستای قبله و قبل از روستا میرمکان شهرستان‌ چوار راه ارتباطی نیز مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری باز خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تخریب راه های عشایری زمزمان و مسیر بخش مرکزی و ریزه وند، کمک به عشایر با همکاری نیروهای اداره کل امور عشایری و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

وی گفت: تعداد ۱۰ خانوار عشایری در سطح شهرستان نیز دچار  آسیب شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آسیب و تخریب پل های مسیر پارده بسمت بانسرو، جاده حاجی بختیار، جاده پارده بانسرو، راه روستایی قبله میرمکان، راه روستایی ریزوند و  مسیر پالایش گاز، با فروکش کردن بارش ها و با همکاری دستگاه های ذیربط مسیر راه های عشایری آسیب دیده مرمت و بازسازی می شود.

وی گفت: شب گذشته بارش باران و وقوع توفان موجب شکسته شدن تیر برق  و قطع برق روستای پاقله در شد که تا ساعات دیگر برق این روستا وصل خواهد شد.

انتهای پبام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=18740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.