6
جانشین انتظامی استان:

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس ایلام  

  • کد خبر : 18438
  • 14 فروردین 1402 - 2:43
کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس ایلام  
جانشین فرماندهی انتظامي استان ایلام  از دستگیری  کلاهبردار حرفه ای  با ۴۱۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد و گفت: کلاهبردارمتواری و تحت تعقیب با تلاش و اقدام به موقع  پلیس شهرستان چوار دستگیر شد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “حسین نجفی ” در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در استان ها ی تهران و گلستان وایلام ونیز احداث شرکت های ساختمانی وساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان های تابعه ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
وی افزود : با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن وی ، متهم پس از حدود ۳ سال طی هماهنگی با مرجع قضایی توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم با ادعاهای مختلف از جمله ارتباط با مسئولان ارشد کشورو سود بیشتر  اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری ۴۱۰ میلیاردی خود اعتراف کرده است ادامه داد: تعدادی  از مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ مراتب اطلاع رسانی نمایند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=18438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.