4
جانشین انتظامی استان:

کشف ۱۵۲ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام

  • کد خبر : 18430
  • 12 فروردین 1402 - 23:42
کشف ۱۵۲ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام  گفت: با تلاش و اقدام به موقع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان 152کیلوگرم  مواد مخدردر پل سیمره شهرستان هلیلان کشف شد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ حسین نجفی در گفت وگو با خبرنگار ما درباره جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر ، پلیس مبارزه با موادمخدر استان  با تلاش شبانه روزی و اقدامات به موقع با همکاری اطلاعاتی و پشتبانی سربازان گمنان امام زمان(عج) مبنی بر اینکه یک دستگاه تانکر حمل سوخت از استان های غربی قصد جابجایی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار گرفت.
وی افزود:اکیپی از ماموران مجرب  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از رصد خودروی مذکور را در پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی وجهت بررسی بیشتر آنرا متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از توقیف تانکر حمل سوخت وباهماهنگی مرجع قضایی ماموران موفق شدند ۱۵۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه ای جا ساز شده بود کشف  و ضبط کنند.
وی با بیان اینکه راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد،گفت: چشمان تیزبین پلیس به سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند و برای مبارزه قاطع با این پدیده شوم نیازمند همکاری مردم هستیم.
این مقام انتظامی با تأکیدبراینکه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در ایام نوروز  به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش ۴۱۹ درصدی داشته است.
وی در ادامه به افزایش ۷۲ درصدی دستگیر شدگان در زمینه موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در طرح نوروزی پرداخت و گفت: در این مدت ۶۹ خرده فروش موادمخدر ، ۹۸ معتاد متجاهردستگیر و۱۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.
سرهنگ نجفی ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس ، اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان وسوداگران مرگ را از برنامه‌های پلیس در ایام نوروز امسال دانست و از شهروندان خواست : برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=18430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.