6
سردار " دلاور القاصی مهر":

کشف ۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر

  • کد خبر : 18224
  • 03 فروردین 1402 - 1:07
کشف ۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و رانا حامل 165 کیلو گرم مواد مخدر در عملیاتی مشترک با پلیس استان لرستان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار کرد:در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استانهای جنوبی به غرب کشور فعالیت دارند ، موضوع در دستور کار  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فعالیت متهمان را بطور نامحسوس مورد رصد قرار داده و با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و در عملیاتی مشترک با  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان موفق شدند خودروهای متهمان را در یکی از شهرستانهای آن استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کنند.
سردار القاصی مهر تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۱۶۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای  جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شده اند،گفت:متهمان پس از تشکیل  پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
انتهای پیام/خبرنگار:سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=18224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.