2
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام خبر داد

آغاز اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه

  • کد خبر : 18022
  • 23 اسفند 1401 - 21:58
آغاز اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سه طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشر دوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد.

به گزارش حادثه ایلام;غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در نشست با خبرنگاران رسانه‌های گروهی ایلام به فعالیت‌های این جمعیت در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: سه طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشر دوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در طرح امداد و نجات نوروزی ۲۷۰ نجاتگر در ۲۱ پایگاه امدادی ثابت و سیار به مسافران نوروزی خدمات امدادی در صورت بروز سوانح ارایه خواهند داد.

وی گفت: علاوه بر این تیم امدادی هوایی این جمعیت با یک فروند بالگرد در آشیانه این جمعیت مستقر و برای امداد رسانی در حوادث مختلف در حالت آماده باش خواهد بود.

وی افزود: داروخانه این جمعیت واقع در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز خواهد شد.

وی مطرح کرد: برای توسعه این داروخانه ۲۰ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: این داروخانه علاوه بر اینکه فضای آن گسترده‌تر می‌شود، تلاش شده با فراهم کردن دارو‌های مورد نیاز بیماران خاص از جمله سرطانی نیاز این بیماران در مرکز استان رفع شود.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، این داروخانه به عنوان بزرگترین داروخانه جمعیت هلال احمر در غرب کشور تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: همچنین مرکز درمانی این جمعیت مجهز به آزمایشگاه، دندانپزشکی، مطب پزشک متخصص و … نیز اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از تجهیز ناوگان امدادی این جمعیت در سال آینده خبر داد و گفت: بخش گسترده‌ای از ناوگان امدادی این جمعیت در شهرستان‌های سراسر استان در این اقدام نوسازی خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=18022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.