3
فرمانده انتظامی شهرستان سیـروان؛

ناکامی باند حفاران غیر مجاز در سیـروان

  • کد خبر : 17719
  • 12 اسفند 1401 - 9:54
ناکامی باند حفاران غیر مجاز در سیـروان
فرمانده انتظامی شهرستان سیـروان گفت : با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان، عملیات حفاری غیرمجاز در شهرستان سیـروان متوقف و 4 نفر از اعضا این باند دستگیر شدند.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ”عزت اله نوری”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با کسب اخبار واصله مبنی بر انجام عملیات حفاری غیر مجاز در حوالی شهرستان سیـروان و فعالیت باند حفاران غیرمجاز به قصد تحصیل اشیاء تاریخی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا سریعا تیمی از ماموران انتظامی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اعزام پلیس به محل مشخص شد اعضای این باند ۴ نفره که از استان های شمالی و شهرستان های استان می باشند در حال حفاری غیر مجاز می باشند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ عزت اله نوری افزود: پس از بازرسی از متهمان یکدستگاه فلز یاب پیشرفته و لب تاپ به همراه آلات و ادوات حفاری از آنان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیـروان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی و حامیان حفاظت از میراث فرهنگی کشور عزیزمان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در تامین نظم و امنیت جامعه سهیم باشند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=17719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.