2
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام خبر داد؛

اخطار زیست محیطی برای واحد‌های تولیدی آلاینده

  • کد خبر : 16802
  • 23 بهمن 1401 - 19:04
اخطار زیست محیطی برای واحد‌های تولیدی آلاینده
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از انجام ۱۱۴۵ مورد پایش از صنایع و صدور ۱۶۸ اخطاریه برای واحد‌های تولیدی استان از ابتدای امسال تا پایان دی خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از انجام ۶۰ مورد تیمار و نگهداری گونه‌های حیات وحش در ده ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت با ۲۵ مورد اکتشاف و بهره‌برداری معادن موافقت و ۶ مورد در این زمینه مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت پایش تالاب‌های استان گفت: در این مدت ۶۰ مورد پایش تالاب‌ها انجام و ۳۷ مجوز صید و شکار نیز صادر شده است.

وی درباره کار‌های صورت گرفته در زمینه محیط زیست انسانی گفت: در این زمینه ۱۱۴۵ مورد پایش انجام و ۱۶۸ اخطاریه صادر شده و در این زمینه با صنایع آلاینده بدون هیچگونه تسامحی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و برای صاحبان صنایع آلاینده نیزپرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی از انجام ۱۳۰ مورد نمونه برداری از منابع آب خبر داد و گفت: ۵۸ مورد نمونه برداری از فاضلاب صنایع و ۴۵ مورد ازدودکش صنایع نمونه‌برداری شده است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه یگان حفاظت، بیان کرد: با تلاش یگان حفاظت ۱۵۶ مورد تخلف کشف و ۲۳۲ متخلف دستگیر و ۵۹ مورد سلاح نیز کشف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=16802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.