6
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نشان اقتدار نظام است

  • کد خبر : 16775
  • 22 بهمن 1401 - 13:41
حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نشان اقتدار نظام است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.

به گزارش حادثه ایلام;علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صبح شنبه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام اظهار کرد: راهپیمایی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آن‌ها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.

وی افزود: باید اذعان کرد که ملت شریف و سرافراز ملت ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که رزمایش اقتدار و افتخار است، با آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

بسطامی تصریح کرد: حضور مردم ولایتمدار استان ایلام و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=16775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.