2
رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس:

آمریکا تنها با فریب حمایت خود را از مردم ایران عنوان میکند

  • کد خبر : 16771
  • 22 بهمن 1401 - 13:39
آمریکا تنها با فریب حمایت خود را از مردم ایران عنوان میکند
رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت:آمریکا تنها با فریب حمایت خود را از مردم ایران عنوان میکند اما در حالی است که با تحریم های ظالمانه مردم را در تنگنا قرار داده است.

به گزارش حادثه ایلام;ظهر امروز حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ستون خیمه تحریم های آمریکا را شکسته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران برنده اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: استکبار جهانی قدرت اصلی نظام اسلامی ایران را می‌شناسد،گفت: آمریکا توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد به همین جهت روی به فتنه آورده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس تصریح کرد: نظام استکبار تلاش بسیاری می‌کند تا بر مردم ایران اسلامی موثر باشد، اما مردم حرف خود را اینگونه با به میدان آمدن می‌زنند.

وی ادامه داد: تهدید، فتنه و ترور کار به جایی نبرد و عشق رهبر و مردم به همدیگر نظام اسلامی را بیمه هم کرده است.

حاجی بابایی بیان کرد: آمریکا تنها با فریب حمایت خود را از مردم ایران عنوان میکند اما در حالی است که با تحریم های ظالمانه مردم را در تنگنا قرار داده است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد:  باوجود سختی ها و موانع اما دولت سیزدهم موفق شد برای اولین بار در سال جاری منابع بودجه را تامین و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه را در دی ماه صادر کند و هفت میلیارد دلار فرآورده نفتی را از فروردین تا دی ماه صادر کند.

وی با بیان اینکه با تصویب مجلس دارو بیماران خاص و صعب العلاج نیز با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان بیمه شده است، ادامه داد:  باوجود سختی ها و مشکلات، تلاش و همت دولت عبور از شرایط دشوار کنونی و بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش معضل بیکاری است.

با وصف اینکه آمریکا دائما در تلاش برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت است اما مردم ثابت کرده اند که حرف آخر را خودشان میزنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=16771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.