2
مدیر عامل سازمان آتش نشانی ایلام خبر داد؛

خرید نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام

  • کد خبر : 16135
  • 22 دی 1401 - 10:14
خرید نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری استان ایلام ازخرید نردبان هیدرولیکی 32 متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;نصرت اله لطفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری استان ایلام از خرید نردبان ۳۲متری خبر داد و گفت: این نردبان تولید سال ۲۰۲۲ میلادی و از نوع ۳۲ متری بوده و امکان عبور از کوچه های تنگ را دارد و تا ۱۰ طبقه ساختمان را در صورت بروز حادثه پوشش می دهد.

وی افزود: برای خرید این نردبان ۴۶۰ میلیارد ریال و برای تجهیزات جانبی آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون کارهای اداری ترخیص آن از گمرک در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ضمن اشاره به این که این نردبان از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خریداری شده اظهار کرد: این نردبان ۳۲متری در  دهه فجر امسال تحویل آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام می شود.

این مقام مسئول با توجه به اینکه در استان ساختمان هایی با ارتفاع ۱۰ طبقه نیز در شهر دیده می شود و این روند در سال های آتی بیشتر هم خواهد شد اظهار کرد: وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل ۳۲ متر در ایلام ضروری است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=16135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.