5

فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت مداری است

  • کد خبر : 15702
  • 06 دی 1401 - 14:23
فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت مداری است

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح سه شنبه در مراسم تشییع ۶۵ شهید گمنام دفاع مقدس در ایلام گفت: در زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده هستند. وی افزود: در زمانی مرد از نامرد […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح سه شنبه در مراسم تشییع ۶۵ شهید گمنام دفاع مقدس در ایلام گفت: در زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده هستند.

وی افزود: در زمانی مرد از نامرد قابل تشخیص نبود شهیدان به میدان آمده و در مقابل دشمنان ایستادند و با خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطر نشان کرد: این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند گمنام بمانند و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام بمانند و امروز خواست خدا بود که شهیدان امروز بیایند و بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: اکنون که دشمنان با جنگ ترکیبی و حصر سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی که ایجاد کرده‌اند تا از نور انقلاب بکاهد، شهیدان به مشیت الهی آمدند تا راه را به ما نشان داده و به دشمنان نشان دهند که انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است.

وی بیان داشت: شهدای عزیز باید بدانند که همرزمان شما و مردم عزیز پای کار انقلاب و به فرامین رهبر انقلاب گوش می‌دهند و در لحظه‌های حساس به میدان خواهد آمد همچنین مردم شهید پرور ایلام ادامه دهنده راه شما هستند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در صدر اسلام و به وسیله دشمنان اهل بیت اتفاق افتاده است گفت: آثار شومی را که می‌بینیم که جهان اسلام را فراگرفته با مدیریت دشمنان اسلام اتفاق افتاده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: فاطمه زهرا (س) الگو و اسوه ولایت مداری است و امروز از محل قبر ایشان کسی خبر ندارد تا مردم راز مظلومیت اهل بیت را بدانند و ادامه دهنده راه ولایت و اهل بیت باشند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دست افراد خود باخته و خود فروخته مسجد و قرآن را آتش زده تا مردم را از ولایت دور کنند ولی باید بدانند اسلام، ولایت و ارزش‌های اسلامی در دل مردم جا داشته و حاضرند برای آن خون بدهند و اینها عددی نیستند در برابر اراده مردم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز مردم ایلام در مراسم شهدا نشان دادند که راه ما، راه انقلاب و در پرتو ولایت فقیه است.

 

انتهای پیام/سعدحمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.