2

بیش از ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های ایلام خط‌کشی شد

  • کد خبر : 15361
  • 21 آذر 1401 - 16:22
بیش از ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های ایلام خط‌کشی شد

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: امسال علاوه بر نگهداری راه‌های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است. وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: امسال علاوه بر نگهداری راه‌های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری افزود: پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها، نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی، نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی، ترمیم و مرمت ۱۰ کیلومتر گاردریل و ۲۰ هزار نودلی گاردریل انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: انجام ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی، حذف سه پیچ خطرناک در محور‌های مهران، دهلران و ایوان، احداث هشت کیلومتر راه و احداث پل صلواتی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است.

وی مطرح کرد: علاوه بر آسفالت، ۶ هزار و ۱۶۹ کیلومتر لکه گیری راه‌های اصلی و ۳۶۶ کیلومتر لکه گیری راه‌های فرعی در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: لکه گیری راه‌ها با ۶ هزار تن قیر در سطح راه‌ ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: همچنین امسال، اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر در سطح راه‌های روستایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی به طول ۴۰۹ کیلومتر از راه‌های روستایی از دیگر اقدمات انجام شده در سطح راه‌های استان بوده است.

وی از انعقاد قرارداد ۶۰۰ میلیارد تومانی بهسازی و روکش راه‌های استان خبر داد و گفت: تعریض محور‌های کم عرض نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.