4

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان ایلام

  • کد خبر : 15232
  • 14 آذر 1401 - 8:52
کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: اگر چه برنامه‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه پلیس هرگز تعطیلی ندارد، اما رسیدن به جامعه‌ای عاری از اعتیاد بی تردید نیازمند عزمی ملی و مشارکتی عمومی است. وی اظهار داشت: برنامه‌های گسترده این انتظامی در شهرستان ایلام برخورد قاطع با قاچاقچیان و […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: اگر چه برنامه‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه پلیس هرگز تعطیلی ندارد، اما رسیدن به جامعه‌ای عاری از اعتیاد بی تردید نیازمند عزمی ملی و مشارکتی عمومی است.
وی اظهار داشت: برنامه‌های گسترده این انتظامی در شهرستان ایلام برخورد قاطع با قاچاقچیان و سوداگران موادمخدر می‌باشد که نشان از عزم جزم این انتظامی در ریشه کنی این بلای خانمان سوز دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به اجرای موفق طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان ایلام اشاره و بیان کرد: با برنامه ریزی و بسیج امکانات  ۸ طرح در شهر ایلام اجرا که منتج به جمع آوری  ۶۵ معتاد متجاهر پر خطر در شهر ایلام شد.
سرهنگ حیدری زاد به برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه پلیس در این حوزه اشاره کرد و گفت: علاوه بر مبارزه مستقیم با قاچاقچیان، پلیس نگاه ویژه‌ای نیز به آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه در خصوص پیامد‌های شوم اعتیاد به موادمخدر دارد

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.