4

توطئه انشقاق قومیتی در بین ایرانیان راه به جایی نمی‌برد

  • کد خبر : 15090
  • 08 آذر 1401 - 18:55
توطئه انشقاق قومیتی در بین ایرانیان راه به جایی نمی‌برد

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین همایش شبانان و گله داران عشایر استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ اظهار داشت: ملت ایران از همان ابتدای شکل گیری نظام با هم متحد بوده و با وجود موانعی، چون جنگ تحمیلی، توطئه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین همایش شبانان و گله داران عشایر استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ اظهار داشت: ملت ایران از همان ابتدای شکل گیری نظام با هم متحد بوده و با وجود موانعی، چون جنگ تحمیلی، توطئه‌های تجزیه طلبی در اوایل انقلاب، تحریم، تهدید، ترور، اغتشاشات و توطئه‌ها خللی به این اتحاد قومیتی وارد نیامده است.

وی افزود: جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی است، ولی ایران مسیر تعالی و رشد علمی خود را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن اکنون با جنگ ترکیبی و با تمام سربازان داخلی و خارجی خود به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است و در این اغتشاشات اخیر انشقاق مذهبی و قومیتی در ایران اسلامی از اهداف شکست خورده دشمن است.

وی افزود: همه ملت ایران بسیجی هستند، چراکه بسیج زاییده تفکر و فرهنگ عاشورا است، فرهنگ عاشورا نیز در برابر توطئه‌ها و فشار‌های دشمنان خلل ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی سردار قاسم سلیمانی را نماد اتحاد و انسجام ملت ایران و دیگر ملت‌های آزاده و جبهه محور مقاومت توصیف کرد که آزادی خواهان جهان به ایشان ارادت ویژه‌ای دارند و خود را سرباز شهید سلیمانی می‌دانند.

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.