2

رسانه‌های خارجی به دنبال فرافکنی و انتشار وارونه اخبار در جامعه هستند

  • کد خبر : 14767
  • 29 آبان 1401 - 14:59
رسانه‌های خارجی به دنبال فرافکنی و انتشار وارونه اخبار در جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی در تزریق ناامیدی در جامعه، اظهار کرد: افزایش روحیه نشاط، امیدآفرینی و اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط امروز جامعه است و نقش اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیما در این راستا بی بدیل […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی در تزریق ناامیدی در جامعه، اظهار کرد: افزایش روحیه نشاط، امیدآفرینی و اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط امروز جامعه است و نقش اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیما در این راستا بی بدیل است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی رسانه‌های خارجی به دنبال فرافکنی و انتشار وارونه اخبار در جامعه هستند تا با بزرگنمایی و برجسته سازی نقاط ضعف و نپرداختن به دستاوردها و موفقیت‌ها، مردم را دلسرد کنند.

حسنی با تأکید به مسئولان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم و پاسخگویی به رسانه‌ها، از دستگاه‌های اجرایی خواست تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط در جامعه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه به وقایع اخیر کشور اشاره و اظهار کرد: صف افرادی که معترض هستند از صف کسانی که به دنبال تخریب و اغتشاش هستند، جدا است و ضرورت دارد تا برای مطالبات به حق، راهکار لازم و برای موارد غیرواقع نیز اقناع سازی صورت گیرد.

حسنی تصریح کرد: در این میان نیز البته عده‌ای از سر عناد به خیابان می آیند و دشمن نیز با فرصت طلبی و صحنه گردانی به دنبال آن است تا فضا را به نفع خود مدیریت کند و نقشه‌های خود را عملیاتی کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیرگذاری بالای تولید محتوا در این حوزه گفت: امروز جبهه جنگ در فضای مجازی است و همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ایجاد مدیریت فضای مجازی باید نسبت به پیوست فضای مجازی در تبیین و تشریح اقدامات خود اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=14767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.